Izdelki

Prijava na e-novice

Pripravljamo strokovno podprte članke o zdravju in nasvete za vsakodnevno pomoč.






    Koža – kateri so ključni vitamini za lepo kožo?

    6. marca, 2021Kategorija: Imunski sistem, Menopavza

    Koža je naš največji organ, prekriva celotno telo in nas tako ščiti pred zunanjimi vplivi, zato je zelo pomembno, da pravilno poskrbimo zanjo.

    Koža - kateri so ključni vitamini za lepo kožo?

    Koža je sestavljena iz treh plasti in sicer povrhnjice ali epidermisa, usnjice ali dermisa in najbolj notranje plasti kože, ki se imenuje podkožje. Vse plasti se med seboj razlikujejo tako v sestavi, kot tudi po nalogah, ki jih opravljajo.

    Koža – najpomembnejše naloge

    • Čutilo
    • Ščiti notranje dele telesa pred zunanjimi vplivi
    • Ohranja telesno temperaturo
    • Izloča škodljive snovi z znojem in lojem
    • V koži nastaja vitamin D
    • Absorbcija krem, zdravilnih učinkovin ipd.

    Vitamini in minerali za lepo in zdravo kožo

    Vitamini in minerali so ključni za delovanje našega organizma. Zadostno količino le teh lahko vnesemo z zdravo uravnoteženo prehrano. Zaradi napornega tempa življenja, včasih tega ni možno doseči, zato se odločimo za vitamine in minerale v obliki prehranskih dopolnil. Še vedno pa je pomembno, da vzdržujemo čim bolj zdravo, uravnoteženo prehrano.

    Potrebe po vitaminih in mineralih so odvisne od starosti in spola, telesne višine in teže, psihičnih in fizičnih obremenitev, zdravstvenega stanja in obdobja življenja.

    Vzroki pomanjkanja so lahko neuravnotežena prehrana, povečane potrebe (nosečnost, menopavza, stresno obdobje), dolgotrajno bruhanje ali driska, nekatera zdravila (antibiotiki). Znaki pomanjkanja pa se kažejo pri vsakemu posamezniku drugače.

    Kaj še lahko za svojo kožo naredite sami?

    • Redno umivajte obraz in skrbite za higieno.
    • Poskrbite za hidracijo kože z uporabo vlažilnih krem.
    • Zaščitite se pred soncem z uporabo sončne kreme.
    • Skrb za kožo rok.
    • Skrbite za redno telesno aktivnost, zdravo prehrano in zadostno količino spanca
    • Pomemben je tudi zadosten vnos vode (2 do 2 litra in pol)

    Avtor objave:

    Dr. Mateja Štempelj, direktorica in ustanoviteljica podjetja