BrainBiome

Za pozitivno razpoloženje in čustveno ravnovesje*

(22 mnenj strank)

BrainBiome vsebuje izvleček žafrana* in mlečnokislinske bakterije Cerebiome®. Priporočamo ga za:

  • pozitivno razpoloženje,
  • čustveno ravnovesje,
  • sproščenost,
  • miren in kvaliteten spanec,
  • razdražljivo črevesje in prebavne težave.
OPTIMALNI REZULTATI

Sestavine
Sredstvo za povečanje prostornine (krompirjev škrob, maltodekstrin), rastlinska kapsula (hidroksipropilmetil celuloza), Lactobacillus helveticus Rosell®-52 (CNCM I-1722), sredstvo proti sprijemanju (magnezijeve soli maščobnih kislin), Bifidobacterium longum Rosell®-175 (CNCM I-3470), izvleček pravega žafrana (Crocus sativus).

Uporaba in priporočena dnevna količina

Zaužijte 1 kapsulo na dan z 2 dl hladne vode. Če kapsule ne morete pogoltniti, lahko vsebino kapsule pojeste po žlički.

Opozorila
Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Pomembna sta raznolika in uravnotežena prehrana ter zdrav način življenja. Če ste alergični ali preobčutljivi na sestavine izdelka, ga ne uporabljajte. Shranjujte v originalni embalaži, pri sobni temperaturi, zaščiteno pred vlago in svetlobo. Shranjujte nedosegljivo otrokom.

Mnenja zadovoljnih uporabnikov

Priporočamo

Vitamini in minerali so najhitrejša rešitev za dvig energije, ko smo preobremenjeni ali utrujeni.

Paket vsebuje:

1x BrainBiome
1x A-Z Multivitamin Komplex

39,26 € 34,78 €

+ brezplačna dostava

Prednosti kapsul BrainBiome

Kombinacija mlečnokislinskih bakterij, ki jo vsebuje BrainBiome, je najbolj raziskana kombinacija pri stresu in nemiru.

Mlečnokislinske bakterije CEREBIOME

BrainBiome vsebujejo izvirno formulo mlečnokislinskih bakterij CEREBIOME®(Lactobacillus helveticus Rosell-52 in Bifidobacterium longum Rosell-175).

ČUSTVENO RAVNOVESJE

Izvleček žafrana, ki ga vsebuje BrainBiome, nam pomaga, da smo mirni, sproščeni in naspani.

POZITIVNO RAZPOLOŽENJE

Zdrava črevesna mikrobiota je osnova za dobro razpoloženje in počutje. Črevesje in možgani so med seboj povezani preko vagusnega živca. Zato vse kar se dogaja v črevesju hitro zaznajo naši možgani in obratno.

DOBER SPANEC

Povečan stres lahko negativno vpliva na spanje. Mlečnokislinske bakterije lahko znižajo nivo stresnega hormona kortizola in povečajo nivo serotonina, kar prispeva k mirnemu in kvalitetnemu spancu.

ZDRAVO ČREVESJE

Skrbno izbrani probiotični sevi prispevajo k zdravi črevesni mikrobioti in ohranjajo ravnovesje med dobrimi in slabimi bakterijami v črevesju. To pomaga pri izboljšanju simptomov razdražljivega črevesja in odpravljanju prebavnih težav, kot so driska, zaprtje, napihnjenost in vetrovi.

Stres znaki in kako ga obvladati

Škodljiv je dolgotrajen stres

Kratkorajni stres na človeka deluje spodbudno. Pomaga nam, da smo osredotočeni, energični, motivirani za delo ali se izognemo nevarnosti.

Težave se pojavijo, ko je stresnih situacij preveč, so premočne ali predolgo trajajo.

Ko gre stres čez določeno mejo, preneha biti koristen in povzroči škodo našem zdravju, razpoloženju, produktivnosti, odnosom in kakovosti življenja.

Stresni hormon kortizol prizadene tudi črevesje, zato je pomembno, da ob dolgotrajnem stresu skrbimo za zdravo črevesno mikrobioto, saj v njem nastaja 95 % serotonina, hormona sreče.

Možgani in črevesje so med seboj povezani z vagusnim živcem, po katerem se iz črevesja prenašajo informacije v možgane in obratno. Stres v črevesju zato hitro občutijo naši možgani.

Vir:

  • Foster JA, at.al. Stress & the gut-brain axis: Regulation by the microbiome. Neurobiol Stress. 2017 Mar 19;7:124-136.
  • Sherwin E, et al. Microbiota and the social brain. Science. 2019 ;366(6465)
  • Midden V. Vloga črevesnega mikrobioma pri odzivu na stres. eSINAPSA. 2017, številka 13

Vpliv črevesne mikrobiote na možgane

Črevesje in možgani med seboj ves čas komunicirajo preko osi »mikrobiota-črevesje-možgani«, zato vse kar se dogaja v črevesju vedo možgani in obratno. Mikroorganizmi v črevesju so torej ključni za dobro razpoloženje človeka.

Ko smo zdravi

Normalna črevesna mikrobiota
Urejena prebava
Pozitivno razpoloženje

Vir: Hollins S, et. al. Stress, microbiota, and immunity. Current Opinion in Behavioral Sciences,
2019, 28: 66-71,

Ko smo v stresu

Porušeno ravnovesje črevesne mikrobiote
Prebavne težave
Nihanje razpoloženja

Kaj so psihobiotiki?

Psihobiotiki so mlečnokislinske bakterije, ki imajo ob zaužitju v zadostnih količinah koristen vpliv na razpoloženje ljudi. Največkrat so to mikoorganizmi iz družin Lactobacillus in Bifidobacteria.

Med psihobiotike se uvrščajo tudi prebiotiki, to so prehranske vlaknine, ki spodbujajo rast in preživetje probiotikov.

Vir:

    • Dinan TG et.al. The Microbiome-Gut-Brain Axis in Health and Disease. Gastroenterol Clin North Am. 2017 Mar;46(1):77-89.
    • Sarkar A et. al. Psychobiotics and the Manipulation of Bacteria–Gut–Brain Signals. Trends Neurosci. 2016 Nov; 39(11): 763–781.
Debelost

OS MOŽGANI – ČREVESJE

Že 2000 let nazaj je oče moderne medicine, grški zdravnik Hipokrat, izjavil, da vse bolezni izvirajo iz črevesja.

Danes je dvosmerna komunikacija med možgani in črevesjem dokazana. V stresnih obdobjih pa postane še močnejša.

Os možgani – črevesje je sestavljena iz treh poti:

  • • nevronske poti,
  • • nevroendokrine poti in
  • • imunske poti.

Ključni regulator povezave med možgani in črevesjem je črevesna mikrobiota.

Črevesna mikrobiota vpliva na imunski sistem, delovanje hormonov, črevesja in na prenos informacij v možgane. Novejše raziskave potrjujejo možnost razvoja depresiji podobnega stanja, ki ima lahko vzroke prav v porušeni črevesni mikrobioti.

Vir:

    • Gareau MG, et al. Probiotics and the gut microbiota in intestinal health and disease. Nat Rev Gastroenterol Hepatol. 2010.
    • Cresci GA, et al. Gut Microbiome: What We Do and Don’t Know. Nutr Clin Pract. 2015.
    • Foster JA, McVey Neufeld KA. Gut-brain axis: how the microbiome influences anxiety and depression. Trends Neurosci. 2013.

95 % SEROTONINA NASTAJA V ČREVESJU

Serotonin imenujemo tudi hormon sreče. Ko ima telo dovolj serotonina, smo pozitivno razpoloženi, dobro spimo in se počutimo srečni.

Znaki pomanjkanja serotonina:

  • • tesnoba,
  • • depresiji podobna stanja,
  • • agresija,
  • • nespečnost,
  • • razdražljivost,
  • • slaba samopodoba,
  • • pomanjkanje apetita,
  • • upad spomina,
  • • utrujenost,
  • • pridobivanje teže,
  • • razdražljivo črevo,
  • • manjša želja po spolnosti.

Kar 95 % serotonina nastaja v črevesju. Na količino nastalega serotonina pa vplivajo črevesne bakterije.

Vir:

    • O’Mahony SM et. Al. Serotonin, tryptophan metabolism and the brain-gut-microbiome axis. Behav Brain Res. 2015 Jan 15;277:32-48.
    • Cryan JF et al. Psychobiotics: a novel class of psychotropic. Biol Psychiatry 2013 Nov 15;74(10):720-6.

PRAVI ŽAFRAN

V tradicionalni perzijski medicini so žafran uporabljali kot antidepresivno sredstvo. Depresija je ena najpogostejših bolezni moderne dobe, ki prizadene približno 21 % svetovne populacije.¹

Današnje raziskave dokazujejo, da izvleček žafrana deluje na serotonin (hormon sreče) in prispeva k pozitivnemu razpoloženju.²

¹ Murray CJ, Lopez AD. Alternative projections of mortality and disability by cause 1990-2020: Global Burden of Disease Study. Lancet. 1997 24; 349(9064):1498-504

² Marx W., et.al. Effect of saffron supplementation on symproms of depression and anxiety: a systematic review and meta-analysis. Nutr Rev 2019.

Od kje izvira pregovor »Drago kot žafran«?

Žafran ali Crocus sativus L. spada v družino lilij in je poznan tudi najdražja začimba na svetu. Razlog za visoko ceno se skriva v sami pridelavi, saj je za 1 kg posušenih žafranovih nitk potrebno 150.000-200.000 cvetov in kar 400 ur dela.

Mnenja uporabnikov

Ocenite izdelek in podajte mnenje

Pogosta vprašanja

Psihobiotiki so probiotiki in prebiotiki, ki imajo ob zaužitju v zadostnih količinah ugoden vpliv na duševno zdravje človeka.

Duševno zdravje je po opredelitvi Svetovne zdravstvene organizacije »stanje dobrega počutja, v katerem posameznik uresničuje svoje sposobnosti, normalno obvladuje stres v vsakdanjem življenju, svoje delo opravlja produktivno in je sposoben prispevati k skupnosti, v kateri živi«

Vpliv črevesnega mikrobioma na duševno zdravje človeka je najnovejše področje raziskav nevroznanstvenikov, mikrobiologov in psihiatrov, ki so dokazali, da je zdrava črevesna mikrobiota ključ za dobro duševno zdravje. Raziskovalci so odkrili, da osebe, ki nimajo dovolj koristnih črevesnih bakterij v črevesju lahko občutijo anksioznost, depresijo in upad spomina.

Probiotiki so živi mikroorganizmi, ki imajo ob zaužitju v zadostnih količinah ugoden vpliv na zdravje gostitelja. Probiotiki v prebavilih so potrebni za presnavljanje hrane, gibanje črevesja (peristaltika), delovanje imunskega sistema, sintezo protimikrobnih snovi, preprečevanje škodljivih mikroorganizmov, sintezo vitaminov, kratkoverižnih maščobnih kislin, serotonina in številnih drugih molekul.

Različni probiotiki imajo različno delovanje, nekateri so bolj pomembni za prebavne funkcije, drugi za imunski sistem, tretji za dušeno zdravje.

Psihobiotiki so vrsta probiotikov, ki imajo ugoden vpliv na duševno zdravje človeka.

V Sloveniji je prepovedana uporaba besede probiotik na vseh živilih, vključno s prehranskimi dopolnili. Prepoved uporabe besede probiotik na živilih je posledica tolmačenja Uprave RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin in velja tudi v nekaterih drugih državah članicah EU. Prepoved temelji na predpostavki, da beseda probiotik predstavlja zdravstveno trditev, ki bi lahko bila zavajajoča, saj bi lahko ljudje sklepali, da izdelek vsebuje snov, ki lahko ugodno vpliva na zdravje.

Večina prehranskih dopolnil zato namesto besede probiotik uporablja navedbo mlečnokislinske bakterije, kamor spadajo bakterije iz rodov Lactobacillus.

Optimalen čas za odmerjanje kapsul BrainBiome je zjutraj, 30 minut pred prvim obrokom. Raziskave so pokazale, da se bakterije najbolje pritrdijo na črevesno steno, ko je črevesje prazno. Z zaužito hrano pa damo bakterijam hranila, da se revitalizirajo in optimalno delujejo.

BrainBiome je priporočljivo jemati pri kroničnem stresu, anksioznosti, apatiji, pretirani žalosti in zaskrbljenosti, pomanjkanju motivacije ter pri depresiji.

Raziskave so pokazale, da BrainBiome optimalno deluje po 2 mesecih jemanja. V kolikor ste z učinkom zadovoljni, lahko z jemanjem nadaljujete poljubno dolgo. Izdelek je ob rednem jemanju 1 kapsule na dan primeren za dolgotrajno uporabo in ne povzroča odvisnosti.

Raziskave so pokazale, da psihobiotiki izboljšajo delovanje antidepresivov, zato je sočasna uporaba BrainBioma in antidepresivov zelo priporočljiva.